16 decembrie 2015

   Vopsitul la coafor

Stiu ca nu am mai scris de mult timp pe blog, nu ca nu mi-as fi dorit, dar lipsa timpului a fost motivul principal!

Ceea ce m-a facut sa deschid din nou pagina de administrare a blogului, au fost parerile nefondate despre preturile uriase pe care se zice ca le incasez pentru un vopsit. De-a lungul timpului am lucrat cu diferite brand-uri de  infrumusetare, unele mai ieftine, altele mai scumpe. Am ales sa ma opresc la Keune, Wella si Olaplex! Nu doar pentru ca sunt brand-uri consacrate si pentru ca, clientul este multumit de fiecare data cand pleca si cand revine la salon cu parul la fel de sanatos, stralucitor si pregatit pentru o noua culoare, fie ca in urma cu ceva timp l-am vospit sau decolorat! 
Ce presupune un vopsit la salon...ca sa stie omul pe ce da banii! 
Am sa dau exemplu un par mediu (a se intelege pana la umar). Aici intra in medie 100 gr de vopsea in functie de desimea lui. Dupa spalat, aplic intotdeauna tratamentul cu keratina pentru reconstructie capilara Keune sau tratamentul dupa colorare Wella, in functie de nevoi, pentru a stabiliza ph-ul parului. 
Dupa vopsit sau decolorat parul devine mai sensibil la rupere, iar placa de par sau ondulatorul il usuca puternic, iar riscul de rupere sau aparitia varfurilor despicate, este foarte mare! Din acest motiv nu folosesc dupa aceste operatiuni NICIODATA placa de par sau ondulatorul, prefer sa aranjez parul bucle sau drept din perie si feon! 
La sfarsit se aplica ser pentru varfuri si fixativ, in functie de preferinte! 
Deci, pretul unui vopsit pentru un par mediu, care include tot ce am enumerat mai sus, este de aproximativ 140 lei...ca sa nu mai existe dubii!!!
Cam asa arata un par dupa vospit!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu