26 octombrie 2013

                  Keratina lichida...o minune la indemana oricui!


Keratina este un component special care ajuta la formarea parului. Cand parul este coafat in exces si supus factorilor externi, keratina isi pierde calitatea originala, rezultand astfel un par lipsit de elasticitate si greu de aranjat.
Cercetatorii au descoperit o solutie pentru aceasta situatie: keratina este extrasa din alte surse natural si introdusa in suplimente special sau tatamente pentru par. Aplicata direct pe par sau administrate sub forma de supliment, keratina patrunde in profunzime, reparand structura firului de par.
Dupa finalizarea unui tratament cu keratina, parul devine moale, stralucitor si bogat.
Keratina mai este cunoscuta si pentru efectele sale asupra indreptarii parului. Majoritatea produselor de calitate pentru indreptarea parului, au la baza keratina. Aceasta ajuta la umplerea lacunelor din cuticulele de par fisurate, uscatesau degradate.

De ceva timp, am inceput sa lucrez in salon cu keratina L'kerabelle. Dupa cum am mai spus, rolul ei este sa imbrace firul de par intr-o pelicula protectoare si sa il tina la distanta de factorii nocivi, pret de cateva luni si ca un bonus parul ramane drept si stralucitor, datorita fixarii keratinei cu o placa de par cu placi din titanium. Se aplica doar la salon de catre un personal calificat si din pacate pretul ei este destul de piperat.

In comert, exista o alternativa a kertinei care se folosete doar in slaoanele de infrumusetare si anume keratina lichida Anian. In urma cu vreo doi ani, am primit caodu de la prietena mea un tub de keratina lichida . Nu ii acordam asa multa atentie, imi pulverizaam parul dupa spalat, apoi uscam cu feonul. Pana intr-o zi cand sticla respectiva s-a golit si am observant ca parul meu nu mai era acelasi ca inainte. Nu pot sa afirm ca acest produs repara firul de par in adevaratul sens al cuvantului, ca poate sa lipeasca cuticule desprinse de pe cortex, pentru ca acest lucru nu este posibil, insa folosind-o pe termen lung, cu multa rabdare si consecventa, keratina a avut o actiune extrem de benefica asupra parului meu, prin protectia pe care a adus-o firului de par cu fiecare aplicare, determinandu-ma sa imi tund varfurile intr-un ritm tot mai lent, putin cate putin, fara sa fiu nevoita sa iau masuri drastice pentru indepartatrea parului distrus, imbunatatindu-i aspectul tot mai mult la fiecare utilizare.

Ce am observant eu despre modul de folosire si de actiune al keratinei- cu cat parul a fost mai degradat cu atat rezultatele au fost mai vizibile. Chiar daca la inceputul folosirii nu am vazut ceva deosebit, dupa mai multe utilizari diferenta dintre textura pe care o aveam la iceputul folosirii si cea ulterioara, a fostde-a dreptul fabuloasa.

Folosind-o incorect efectele nu sunt sesizabile, poate chiar opuse, in sensul ca s-ar putea sa imbacsesca parul si sa-l faca sarmos. Keratina trebuie pulverizata pe parul umed si uscat cu feonul neaparat. Astfel ingredientele se fixeaza pe firul de par si actioneaza conform structurii lor. Orice alta varianta de folosire limiteaza efectele. 
Este adevarat ca este mult mai practica varianata la salon, nu mai ai grija parului cateva luni, dar si aceasta este o solutie care merita incercata.
Keratina contine alcool in compozitie, intr-o cantitate destul de mare. Desi fug si eu de produsele cu alcool pentru ingrijirea tenului, parul meu are cu totul alte reguli, alcoolul nu mi-a afectat in niciun fel firul de par, de altfel, comercianul specifica faptul ca prin uscarea parului cu ajutorul unei surse de caldura, alcoolul din compozitie se evapora si nu afecteaza firul de par.
Nu aplicati prea mult produs pe par, il face clisos si sarmos. cateva pulverizari de la radacina pana la varf sunt de ajuns. Previne si combate caderea parului, matreata si reface parul deterioarat.

Pentru efecte cat mai bune se foloseste impreuna cu Bifazic-ul Hidroreparator.

 Keratina lichida are rolul de a reface, regenera, insanatosi parul degradat, iar tratamentul bifazic de a-l hidrata. Se recomanda intotdeauna utilizarea , mai intai a keratiei lichide, apoi a tratamentului bifazic. Rezultatele sunt mult mai rapide cand tratamentele sunt utilizate impreuna sau alternant.Utilizarea pheon-ului este necesara din doua motive- pentru a se prinde keratina pe firul de par si pentru ca alcoolul din compozitie sa se evapore. Astfel, parul nu se usuca. Se poate aplica keratina, atat la radacina firului de par, cat si in lungime.
Apropo...o gasiti in hypermarket-urile Auchan, Cora, Carrefour sau pe triodeluxe.ro

2 comentarii:

  1. Unde gasim produsele sînt interesata ,am parul vopsit blond treapta de12si este foarte uscat necesita tratament multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Le gasiti in hipermarket-uri, dar cel mai sigur pe triodeluxe.ro

    RăspundețiȘtergere